reede, 20. aprill 2018

ÕPPIMINE LÄBI LIIKUMISE

Joosepi ema Anne tuleb juba kolmandat korda külla, et juhendada meid õppima läbi liikumise ja vastastikuse koostöö. Eelmisel nädalal tegelesime loodusõpetuse teemadega, seekord eesti keelega. Vaatame, missugused sõnad meil eesti keelest meelde tulevad ja paneme need tahvlile kirja.


Siis jagatakse meid kolmeni lugemise abil rühmadesse ja ettevalmistus võib alata.
Ühte rühma satuvad kokku nimisõna, omadussõna, asesõna ja koondlause.


Pärast veerandtunnist ettevalmistust näeme lugu sellest, kuidas kõiki neid mõisteid õpikust õpitakse, need sealt enda kätte saadakse...


...ja lõpuks väikesteks tükkideks nämmutatakse ehk ära seeditakse ehk selgeks saadakse. Õpitud! Hea töö!


Teises rühmas on koos olevik, minevik ja tähestik. Põnev! Algab ettevalmistus, kus ideede saamiseks on vaja rohkem juhendaja abi. Katsuge ise kogu see kompott ühte lukku kokku panna.


Joonistatakse ja sirgeldatakse plaane.


Lõpuks valmib mõnus lugu tähtedest, mis pärast kehade abil moodustamist olevikus on saanud kohe juba minevikuks. Kordamööda vingerdavad kõik põrandal. Hästi tehtud!



Kolmandasse rühma satuvad arvsõna, tegusõna ja liitsõna. See rühm ei mõtle pikalt, pigem viimistleb oma mõtet seni, kuni teised ka valmis saavad. Moodustatakse numbreid ja arve, ...


...mõeldakse tegevusi, ...


...ja päris viimaseks tuleb liitsõna ise täies hiilguses. Ilus!


Hiljem arutatakse tehtut veel ühises ringis vaibal ja tehakse kokkuvõtteid. Vahva ja reibas esmaspäevahommik!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar